Akár hobbi céllal sportolsz, akár komolyabban, bizonyára tapasztaltad már, mennyi minden múlik azon, hogy adott napon épp milyen lelki állapottal állsz neki edzeni. Vannak napok, amikor szinte szétfeszít az energia és örömmel állsz a kihívások elé. Ilyenkor nem esik nehezedre teljesíteni a napi célkitűzésed, sőt, akár még könnyedén túl is szárnyalod azokat. Más napokon viszont szembesülhetsz azzal, milyen a motiválatlanság: amikor semmi kedved sportcipőt húzni, legszívesebben ledobnád magad a kanapéra és fel sem kelnél onnan többet. Minden sportoló találkozik hullámhegyekkel és hullámvölgyekkel, ezért ne érezd magad rosszul, ha éppen a kanapéről-fel-sem-kelek állapotban olvasod ezeket a sorokat. A kérdés, hogy sikerül-e legyőznőd önmagad, és végül edzeni egyet? A SportMind App ebben segít rövid és hosszú távon is!

Tréningezd a lelkesedésed!
Motiváció kategóriánkban több hanganyagot találsz, ami segít átlendülni a hullámvölgyön. Edzés előtti motivációnk közvetlenül mozgás előtt lehet számodra hasznos, míg az edzés utáni számvetés segít a motivációt fenntartani, hogy másnap is lendülettel vágj bele a sportolásba. Két tréninggel készültünk számodra kifejezetten a reggelekre: a reggeli ragyogást nem csak sportolóknak ajánljuk, hanem bárkinek, aki szeretné erővel telve indítani a napját. Reggeli motivációs hanganyagunk egy kicsit céltudatosabb: kifejezetten sportolók használhatják örömmel.

Készítsd el saját motivációs tréningedet!
Ha letöltötted a SportMind Appot észrevehetted, hogy van lehetőséged saját hanganyag rögzítésére is. Így teljesen személyre szabott tréninget készíthetsz magadnak! Javasoljuk, hogy egy különösen jól sikerült edzés vagy verseny után öntsd szavakba érzéseidet, és egy pár percben mondd el jövőbeli – éppen kevésbé motivált – énednek, milyen euforikus állapotban vagy épp, mennyire szuperül érzed magad a mai próbatétel után! Ebből később, amikor éppen hullámvölgyben vagy, könnyen erőt meríthetsz!

Vizsgáld meg a mintázatod!
A SportMind Appban található edzésnapló abban segít, hogy tudatosabbá tedd felkészülésedet. Rögzítsd minden nap végén, vagy minden edzés után, éppen milyen állapotban vagy! Itt megadhatod, mennyire vagy fáradt, motivált, illetve milyen a hangulatod. Jegyzetet is készíts, épp mi történt aznap! Később, visszaolvasva a bejegyzéseket megfigyelheted, mikor milyen hatások értek, és erre hogy reagáltál. Kiolvashatod az adatokból, mikor vagy csúcsformában és mennyi időre van szükséged a regenerálódáshoz. Mindez segíthet optimalizálni a felkészülési tervedet.

Használd a SportMind Appot rendszeresen, hogy motivációdat fenntartsd, azonban ha azt tapasztalod, hogy minden igyekezedet ellenére már régóta nem tudsz kijönni egy hullámvölgyből, javasoljuk, hogy keress fel sportpszichológust, aki személyes konzultációk keretében segít tisztázni, mi állhat ennek hátterében és visszatalálni az örömteli, sikeres mozgás vágányára!